En we gaan! - Reisverslag uit Lunteren, Nederland van Charley Graaf - WaarBenJij.nu En we gaan! - Reisverslag uit Lunteren, Nederland van Charley Graaf - WaarBenJij.nu

En we gaan!

Door: Charley

Blijf op de hoogte en volg Charley

25 April 2014 | Nederland, Lunteren

Whoehoee het is zover! We zijn vertrokken. Alleen een beetje jammer dat we ergens in Congo zijn beland.

In het vliegtuig heb ik al vrienden gemaakt met een meisje dat Coco heet. We konden geld verdienen door iemand van het andere team heel goed te leren kennen. Ik heb heel leuk met haar gekletst. Uiteindelijk heeft ons team €1000 gewonnen :)

Toen we in de rimboe aankwamen moesten we een yell bedenken en opvoeren. Daarna moesten we hem opvoeren en stemmen op een andere groep. De winnaar kon €2000 winnen. Niemand had op ons gestemd (we waren vast te goed). Uiteindelijk hadden die vieze homo doekjes gewonnen.

Ik ben heel benieuwd wat we hier in Congo gaan doen. Het zal me niets verbazen als we hier straks door onze kop geschoten worden, want ik heb een keer gehoord dat hier allemaal oorlog was enzo.

De andere groepen zijn best raar. Er zijn een aantal zwervers met super vieze kleren. Ook zijn er allemaal vieze Feynoord hooligans die mijn bier hadden gestolen. Er zijn ook nog een aantal vieze lesbische buitenlanders. Ik wist niet eens dat moslims homo konden zijn. Maarja we gaan wel zien wat we nog meer gaan doen. Ik hou jullie op de hoogte.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Lunteren

Charley

Actief sinds 28 Maart 2014
Verslag gelezen: 61
Totaal aantal bezoekers 2072

Voorgaande reizen:

28 Maart 2014 - 31 December 2014

Verleg je grenzen!

Landen bezocht: