IK GA OP VAKANTIE - Reisverslag uit Lunteren, Nederland van Charley Graaf - WaarBenJij.nu IK GA OP VAKANTIE - Reisverslag uit Lunteren, Nederland van Charley Graaf - WaarBenJij.nu

IK GA OP VAKANTIE

Door: Charley de Graaf

Blijf op de hoogte en volg Charley

28 Maart 2014 | Nederland, Lunteren

Whoehoee ik ga eindelijk op vakantie! Vandaag hebben we toestemming gekregen om met Jet van Klaveren mee te gaan op vakantie. Zo kunnen we gaan uitproberen om in de maatschappij mee te draaien en kunnen we even de kliniek uit. En het is nog gratis ook :)

Ik heb er suuuuper veel zin in. Ik heb nog geen idee waar we naartoe gaan, maar dat maakt me ook niet zoveel uit. Al gaan we in een huisje naar Friesland :)

Ik hou jullie op de hoogte over het vervolg van de reis :)

Groetjes,
Charley

Tags: CHE, P1D, Portfolio, A1, Drama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Lunteren

Charley

Actief sinds 28 Maart 2014
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 2082

Voorgaande reizen:

28 Maart 2014 - 31 December 2014

Verleg je grenzen!

Landen bezocht: